En rätt bra hästvecka hittills...

...då jag lirat mån-fre och gått plus fyra av dessa fem dagar.. Det är roligt.. Visst, jag har inte blivit rik ännu men jag är nöjd ändå.. Framförallt nöjd med dubbeln ikväll då jag på 20 rader hittade en 24- och en 10-oddsare.. "Tyvärr" gav inte dubbeln mer än 133 gånger, den borde gett mer med tanke på vinnaroddsen och strecken, 5% resp 13%.. MEN MEN, vips efter en insättning på 200 kr på ATG-kontot tidigare ikväll står det nu plötsligt 670.. Fint =)


Imorrn ere lördag och då såklart V75.. Det är även jackpot.. MEN, det är Halmstad och dem har det där satans jävla skit open stretch, a.k.a. travidioternas påfund.. Får se om det blir nå lir..


Ingen HANK-box ännu, trist...


Fick inte rabatten jag skulle få från DIF Fotboll på min MasterCard-räkning.. Det löser sig säkert i veckan men vafan att man ska behöva ringa å leva rövare för att saker ska göras rätt =S


Smarrig middag hos morsan ikväll, som vanligt...


Vann 50 kr på triss idag.. Ja asså, inte EN trisslott utan 4 st.. Dem tjänar mycket pengar dem där Svenska Spel...


Men vadå, fick dem ju gratis från Norstat så man ska väl inte säga så mycket..


Jag, mamma, styvpappa, styvlillebror, lillasyster och Bojje ska gå på Wembley i oktober, DET är skoj! Ännu en NFL-match, den här gången med en av USAs största idrottsstjärnor, New England Patriots QB Tom Brady.. Bara att se honom och hans lag blir en upplevelse, även om det såklart personligen inte blir samma grej som när "Mitt lag" Saints lirade i höstas.. Häftigt blire ju såklart iaf =D


DIF Hockey har börjat agera som dem ska och tagit 4 raka segrar.. Mycket fin skalp genom 2-1 borta mot Frölunda igår.. Det är bara hoppas att "flowet" fortsätter imorrn hemma mot Brynäs då jag ska gå med Thomas å Suzz.. Det blir satans trevligt!


Inte klart än om det blir Valla på födelsedagen.. Rolle kom idag med uttalandet "ja om jag sätter den imorrn så".. Glasklart.. Jaja, vi får väl se.. D e väl bara hoppas han tippar bra imorrn då..


Liten extra tanke för Tobben här som jag hoppas kommer tillbaka till gammal god poker-form snart!!


Om 1,5 vecka släpps nya Cannibal Corpse-plattan.. Att säga att jag taggar för det vore typ årets underdrift.. Fick ner den på PB idag men ska självklart köpa den.. Bara hoppas den hunnit komma den 2/2 när jag är på skivjakt höhö...


Klart oxå med Satyricon på Klubben 21/4 efter lite nervig "väntan" på ett biljettsläpp som aldrig tycktes komma men nu gjorde det iaf =) Släpps på onsdag och plåt ska självklart inhandlas på en gång!!! =D


Nä nu e ja fan färdigskriven!!!


Under and in and horses gone wild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0