En rätt bra dag..

..där hästmaffian, d.v.s. jag, var igång igen och satt framför live:n på datorn å såg Solvalla-tävlingar i typ 3-4 timmar hahaha.. Gick som sagt rätt bra.. Satsade nästan 600 kr å vann över 1000 kr så drygt 400 plus och lycklig hästspelare här =)


Petter Lundberg var dagens man både på Valla å för mig.. han satte dit en 23-oddsare som tillsammans med en annan häst gav mig en tvilling på finfina 80 gånger x 5 kr.. Sen vann han rikschampionatet med "skrällen" Global Mind till trevliga 31 gånger som jag hade på en tia haha =D


Var nere hos morsan på kvällen å blev klippt och fick middag.. Det var kalassmarrigt i vanlig ordning å så fick jag jag med mig mat som blev över som jag kan äta på jobbet imorrn.. Världsklass är bara förnamnet!!!


Imorrn kväll lär man likna ett åskmoln när man åker hem efter DIF-Linköping MEN man ska ju ändå dit å iaf hoppas på att man inte blir förnedrad ner i smutsen men, ja, de känns ju inte som årets lättaste match haha..


I NFL-slutspelet vann Arizona enkelt borta mot Carolina efter att Carolinas QB kastat smått sanslösa FEM interceptions.. Dessutom på sin födelsedag.. han har nog haft bättre sådana..

Baltimore vann borta mot Tennessee med 13-10, MYCKET starkt och jag börjar så smått tro att de faktiskt skulle kunna gå hela vägen! Baltimores motståndare blir klart senare inatt men det står mellan Pittsburgh och San Diego.. Spännande blir det iaf..


Philadelphia Eagles spöade regerande mästarna NY Giants borta med 23-11.. Eli Manning hade ingen vidare match och resultatet får man säga var rättvist.. nu blir det en lite, va ska man kalla det, "outsider-batalj" mellan Philly å Arizona i NFC-mästerskapet om vilka som ska få spela Superbowl..


Det är väl dags att lägga sig nu!!


Under and in and P. LUNDBERG DID IT and hej and HO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0