Det svänger snabbt sägs det...

...och från att hästspelet gått smått magnifikt fram till i tisdags var det som att gå in i en vögg igår kväll och fortsätta in i en garagedörr idag.. Total flopp.. Trist men, ja, det var ju tvunget att sluta den smått makalösa sviten man haft...

Igår kväll had ejag ångest för att de gick så mycket poengar.. Idag vare inte lika mycket men ja, känns surt iaf..

Det viktigaste iaf var att det är vinstpengar på mitt ATG-konto som går, d.v.s. jag "Betalar inte ur plånboken", men visst går det fort uppåt när de går bra å bakåt om de går dåligt..

Igår kände jag att "Ikväll ka jag bara titta å låta bli å sela å njuta av att de gått så pass bra ett tag".. De gick ju såklart inte å vips känns vinnarkänslan som bortblåst efter två dåliga kvällar..

Calle Lindblom vann DD2 idag.. hur fan gick det till.. En hästjävel som inte startat i ett ordentligt lopp på ÖVER ETT ÅR vinner utan större problem.. Jaja, visst man borde väl haft den *Calle på örebro = Bra chans jämnt :S* men vafan.. jag trodde ju iten den skulle ha en chans.. Det hade den, tji fick jag..

Får se om det blir nåt imorrn.. Som de känns nu borde man låta bli..

Rolle e ju skum.. han brukar aldrig vilja prata V75 innan TIDIGAST fredag kväll å nu snacka han om det redan igår kväll å ja undra om han slagit sig.. Sagt å gjort kom han in med en nerplitad kupong idag å gav den till mig som ja ska titta på oxå.. "Det här känns nästan oroväckande" sa jag..

Imorrn kan samtliga som känner mig väl hålla en extra tumme för mig.: jag säger inte varför utan GÖR DET bara!!!

Jag kan avslöja att det har inte ett skit med spel, hästar eller liknande å göra.. inte heller tjejer..

Håll bara tumjäveln OKEJ!?!?!?!

NÄ så fåre bli INGA horses imorrn För fan asså.. SKa fan hålla emot.. Ska läsa på å kolla till lördag istället.. SÅ FÅR DET BLI!!!

Duscha, "Around The Horn" och sova får de bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0