Jag ska väl inte bli alltför långrandig...

...men jag måste fan skriva lite här..


Nedanför *inlägget innan* kan ni se länken till Youtube och den sanslösa och galet pinsamma/konstiga intervjun Joaquin Phoenix gjorde hos Letterman.. Det kryper fan i kroppen när man ser det.. Droger? Kanske.. Trött? Fullt möjligt.. PR-kupp? Möjligt.. Tråkigt att se? Både och..


Tycker dock Letterman sköter det utmärkt och han är även hånfull och det med all rätt..


Aja.. titta på det iaf.. Konstigt.. är det..


Skomakaren i Västertorp är DAGENS HJÄLTE då han lyckats sätta både nya klackar och sulor på mina boots som höll på att gå alldeles åt helvete.. Han putsade upp dem oxå så förutom lite små"revor" ser som nya ut.. Bra pris fick jag oxå.. TREVLIGT""""


DIF Hockey satte högsta fart och ledde med 4-0 efter första perioden som till slut blev 5-2 hemma mot Luleå igår.. bra där.. Tyvärr vann nästan alla kringliggande lag.. Rögle torskade dock, DET var bra! 4 poäng ner till kvalseriespel nu.. MoDo borta imorrn, jävligt svår match.. Ett pånyttfött (!?) MoDo med Foppa-grabben i laget, samtidigt som DIF i regel ALDRIG vinner i Örnsköldsvik.. Oerhört svår match, får se hur det går.. Hoppas gör man ju iaf..


V75 på Valla imorrn, hade varit skoj att åka dit.. Nu ska Rolle dit med Strålforsgänget och Miquel kunde inte så ja, det blev inget, synd, tycker det är rätt fina lopp.. nåt som jag hånades för idag.. hahah.a.. Jaja, jag gillar travet förutom spelet något som vissa närliggande uppenbarligen tycker e himla skoj *hehe =P*


Imorrn ere årets värsta dag.. vet inte riktigt hur jag kommer hantera det men.. ja.. Det brukar ju inte vara årets soligaste dag direkt.. Usch å tvi för den jävla skitdagen..


Dock verkade min pappa sympatisera med mig och ha koll på mitt närmast "HAT" mot Alla Hjärtans Dag så jag fick en liten present =)


I korta drag så, ja, NI som läser vet ju vad jag tycker.. Tycker man om nån speciell så gör man ju fan inte det mer på nåt jävla påhitt från USA.. Eller hur!?!?!


Imorrn kommer man i vanlig ordning se pinsamma medelålders män som köper en billig jävla blomma för att ge frugan.. inte för att han vill.. Utan för att han "ska".. Det är så jävla äckligt..


Och några som läser kommer säkert tycka att "Du är så jävla bitter och ska inte tycka synd om  mig själv".. men asså. okej då.. Jag är JÄVLIGT BITTER hur snubbar som rövknullar *inte fysiskt* brudar dag ut å dag in får behålla tjejer som inte jag får.. Så ja.. jag är jävligt bitter. SYND om mig vet jag inte om det är.. men det är fan jävla skit med killar/män som kommer bete sig som jävla "Gullegull"-människor för att sedan gå tillbaka till tråkig vardagslunk och vara allmänt "B" igen.. Skäms på er..


Sen ÄR det ju så att brudjävlar som förväntar sig ditten å datten för att det är Alla hjärtans dag, de kan oxå dra åt fan..


Helvete dagen har inte kommit än.. å jag är redan lack..


Dra åt helvete..


Det blir dödsmetall hela dagen imorrn.. Mera Cannibal Corpse åt folket.. De helar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0