FAN vad jag älskar dem ibland...

...DIF HOCKEY!!!!


Eller vadå jag älskar dem jämnt men vissa kvälalr är dem bara bäst.. När man vänder 0-1 till 4-1 i sista perioden hemma mot Timrå och jag, å kanske framförallt Adde, skriker sönder halsen/halsarna.. Det var en viktig seger.. Ohyggligt.. Och närmast, ja, känslosam..

DIF ligger på slutspelsplats med 14 måls marginal.. Det är 8 poäng ner till Rögle som är under Kvalseriestrecket..

Imorrn ska jag gå på Hovet igen med Björne och Janne Moon och se AIK-Leksand, GISSA om det känns bra att gå dit å sitta å se 1:an å 2:an i Allsvenskan i ett utsålt/fullsatt toppmöte då jag bara kan slappna av å njuta av hockey och inte behöve vara nervös för resultatet, SAMT att DIF vann ikväll och då känns det ju fint!

MIN favvopålle ACCLAIM vann med "Hockey" direkt efter vila p.g.a. bl.a. virus och visade t.o.m. oväntad startsnabbhet!!! TREVLIGT!!!

Tobben lyckades rädda viktiga grejer på hårddisken från jobbets dator då den kukat ur totalt.. KALAS! VÄRLDSKLASS killen!!!

Lite uppåt =)

Sov gott freaks..

Kommentarer
Postat av: Mossan

Man blir glad när du är glad! Ha en finfin dag!

2009-02-18 @ 08:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0