Ännu en söndag...

...och ännu en seeeg sådan.. men men..


Hästeriet har smått floppat några dagar nu och jag har lirat bort alldeles för mycket.. känns dåligt och man får nog lugna sig nu.. DOCK ska poängteras att förutom en hundring då jag delade me Tobben igår, så har det bara vart spel för vinstpengar så kontot har inte belastats.. men men..


Var hos Ken idag å såg Tottenham-Arsenal, ett sanslöst trist London-derby... 0-0 blev det och ingen var väl direkt nöjd med det...


Quarcio Du Chene var helt jävla galet bra igår i Silverloppet. Hästen vann på km-tiden 11,4 vilket minst sagt är asbra.. Det är ännu mera asbra med tanke på att det är vinter och februari, haha..


Jag vet i fan vad jag ska skriva här...


Detroit håller på att vinna "igen" mot Penguins och leder nu med 2-0 med typ 10 min kvar.. Resultatet från Stanley Cup-finalen känns tyvärr igen..


En vecka sedan Superbowl nu och ikväll ere Pro Bowl, NFL:s egen all star match.. Vilken tyvärr var ganska tråkig det jag såg förra året så den lär jag knappast se på..


Nästa år har NFL fått för sig att Pro Bowl ska spelas veckan FÖRE Superbowl, ett klart helknasigt beslut.. Stor risk att de som ska spela finalen kommer åka iväg från sina respektive lag för en ploj-match?!?! Hahaha..


"Nu kommer Emilia Rydberg, dotter till Annika och Biff Rydberg"... hahahaha.. kalaslåg humor som jag älskar..


Ovanstående var för övrigt de klart bästa av det jag såg ur gårdagens Melodifestival..


Just NU i Studio NHL på Canal+ är RAY BOURQUE DÄR!!! Så jäävla stort!!


Detroit vann med 3-0 tillslut.. Det var inte bra..


Nä det här var ju det tråkigaste inlägget i världshistorien men jag lägger väl upp det iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0