Karin härskade i..

..tisdags.. Inte lillasyster dåra som är konstant kalas men Karin Dreijer Andersson.. Eller FEVER RAY som hon kallar sig.. konserten på Cirkus var asbra... både jag å farsan diggade som fan.. Samtliga låtar från självbetitlade albumet spelades.. Nästan samtliga låtar lät bättre än på skiva, den otroligt fina ”Dry And Dusty” blev kanske lite grötigare än den kritstallklara mixen på skivan men även den var kanon..

     

Det var jätteskoj, är så glad att jag gick dit, och pappa!!! Han var oxå glad =)

 

DIF-MoDo ikväll.. Seg jävla match.. inge skoj.. 2-2.. inget direkt att nämna om den faktiskt..

 

Dylan har gjort julskiva, haha, fattar inte riktigt.. men men.. Börjat lyssna lite nu iaf, jag menar nu är det iaf efter 1/12.. Hans version av ”Winter Wonderland” är ju iaf lite trevlig =)

 

Det svängigaste som finns just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=SGJ518NVL_A&feature=PlayList&p=65CD87D7FDE561FE&index=0

 

Dylans julplatta piggar iaf upp lite.. Man blir lite gladare.. Det är bra!!

 

NÄÄE det här kan vara tråkigaste blogginlägget nånsin men fan jag orkar inte mera nu..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Du e ju glad i alla fall!

2009-12-04 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0