Har uppdaterat dåligt...

.. jag vet men lite snabba här då..


Efter mitt senaste inlägg då Red Sox vann premiären har det gått riktigt dåligt.. 2-5 på 7 matcher .. inge vidare, hoppas trenden vänder inatt i match 2 mot Oakland A´s...


Har sett väldigt mycket baseball under påsken, både live/eftersänt/inspelat.. På datorn och på ESPN.. jag älskar det.. Visst är det inte kul HELA tiden men när det är som mest spännande är det riktigt bra.. Söndags natts matchen mellan Brewers å "Cubbies" va en av de bättre jag sett.. En hel del poäng, snygga spel, en otrolig räddning å några sköna homers.. Hoppas det vänder för Red Sox bara..


DIF Fotboll vet ju ALLA hur de gick för i helgen och det finns ju inte så mycket att säga.. 0-2 i röven efter drygt 5 min, 0-4 efter 40 och tillslut 0-6 efter 90.. Jaha hur ska man tackla det då, JO, förhoppningsvis genom snabb revansch hemma mot Gefle imorrn, det ska bli spännande!


Candlemass titellåt från nya skivan, "Hammer Of Doom", är så satans bra så man får ståpäls, ståkuk och STÅBAS på en gång =D


Påsken var kalas.. Mycket trevlig middag hos mamma i torsdags.. Ännu mer god mat hos farmor på dagen i fredags.. Kalasbra party i lördags kväll och trevlig dag hela söndagen med bl.a. kinamat med Adde.. SEN spöa jag han i hockey *nice!* SEN spöa han mig i hockey *mindre nice* men men..


IDAG har jag dock mått som en gris, somnade efter halv fyra inatt och det var tungt ett tag idag men de va skoj å träffa lite folk =)


BANGCD.com

CDWOW.se...

..finfina site:r som säljer billiga plattor.. Nya Neil Young 84 pix minus 12 kr rabatt jag fick *bara det!* Depeche 84.. CDWOW tog 99 kr för Heaven & Hell.. Kommer köpa kommande Dylan och Tori Amos för 84 kr styck på bang oxå.. Fantastiskt roligt såklart =)


GALEN match ikväll i C.L.-returen mellan Chelsea å Liverpool. POOL hade NADA chans sa jag på dagen.. PANG så ledde de med 2-0.. *mästertipparen* Sen blev allt som de "skulle" å Chelsea vände till 3-2 å de va klart.. ELLER? Då kom Pool tillbaka till 4-3?!?!!?! Frankie Lampard avgjorde dock sedan med sitt 4-4-mål och en fantastisk match var slut och man kunde nästan skratta åt det för det var så jävla skoj..


Vet inte om mamma och Björn har tillgång till nån dator men HAR ni de så hoppas ni har det bra i Italien!! =D


WELL, klockan går HELT OTROLIGT NOG ikväll oxå så det är bäst man lägger ner de här.


Imorrn tar vi Gefle!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0