HÅLL I NU!!!!

Efter 7 innings leder Red Sox sin "opening Day"-match en dag försenat med 5-1 mot Tampa Bay Rays hemma på Fenway Park. Ska upp tidigare imorrn då d e möte om marknaden i centrum så jag BORDE lagt mig för ett tag sen men fan det är ju PREMIÄR!!!! Josh Beckett *Red Sox startpitcher* inledde asbra, kastade i 7 innings, fick bara två "Hits", en "run" men framförallt 10 "strikeouts".. RÄTT bra början =D..


*Ingen fattar nånting*


Satt ju uppe och såg en del av Yankees match igår, de torskade tillslut med 10-5.. Trevlig start.. C.C. Sabathia hade som sagt ingen höjdarmatch men snubben tillhör ju toppskiktet i ligan och kommer säkert tillbaka i god form alldeles för snabbt..


Färjestad vann final 4 med 3-2 efter sudden, tyvärr.. De leder nu med 3-1 i matcher och vinner med en seger imorrn, även den på hemmaplan, SM-guld för femtielfte gången typ.. Hoppas fortfarande Davidsson å co. kan komma tillbaka, vinst imorrn och det blir en match 6 på långfredagen.. Vore väldigt trevligt!


Six Feet Under, vilket band, dem är bra dem.. Fick live-DVD/CD:n "Live At Full Force" idag, snuttade lite snabbt på jobbet när jag itne hade kunder, satt å diggade som fan.. hehe...


5-3 nu efter 7,5.. Så fort de bytte pitcher blev det sådär när Ikajoma *hette han så..* inte fick till det.. när Justin Masterson kom in blev de bättre men hmm, bara 2 p upp nu.. MEN, Red Sox ska slå nu..

Blev inga poäng så fortfarande 5-3 efter 8 innings och nu ere Jonathan "JOHNNY!!!!!!!!" Papelbon som ska stänga matchen för Red Sox.. Det är han expert på.. Nu jävlar, kasta ut dem..

*härligt me livereferat haha*

Sticker i mellan här i reklamen med att Brynäs tydligen inte ger Mikael Lind nytt kontrakt.. 37-åringen vill dock fortsäta med hockey och jag tycker det kan vara en habil värvning för DIF Hockey att ge honom ett ev. ettårskontrakt med den rutin han har.. Den här säsongen var inte jättebra men blev väldigt förstörd av en skada, så, ja, varför inte!?!

BRA JOHNNY!!! 2 Strikeouts och en groundout och Red Sox vann med 5-3, FINT!!!
Imorrn spelar Boston-Tampa igen men då börjar den sju i USA *dvs 01 i Sveige* EMN den sänder ESPN America så den tänkte jag se reprisen av på skärtorsdagen efter jag varit hos mamma och träffat familjen.. Ser redan fram emot..

Jag kommer va kalastrött imorrn men det var det fan värt =D

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0