Jo man ska väl uppdatera dåra..

..så det är väl lika bra att man kör igång med att säga att Meshuggah dominerade Debaser Medis totalt igår.. Kalaslåtar, både gamla och nya, och en maffig ljudbild gjorde min femte live-upplevelse med bandet till en av de bästa! Trevligt trevligt.. Mycket folk var det.. Fan det var folk överallt.. haha..


Ikväll har Lok Farsta spelat 0-0 mot tabellfyran Yawar Peru.. En missräkning, och stor besvikelse iaf för mig. Det här skulle bli min stora revansch för debaclet i våras då det blev 2-4 och jag släppte in enkla mål och var väldigt dålig. Jaja, med två matcher kvar leder vi fortfarande serien med två poäng, vilket såklart är bra.. Men, det skulle varit 4:a.. Toppmatch mot FC Schteek, tabelltvåan, nästa tisdag kl 19.30. Vinst där å vi vinner serien..


Ska ut med Holmish och gänget på fredag.. Det var längesen, finns iofs olika anledningar till det men nu skiter jag i det och tänker köra stenhårt.. Det blir bra..


Derby imorrn, DIF-AIK på Råsunda.. Såklart spännande.. Hoppas det dock inte är samma kaos utanför som senast så man kommer därifrån.. JAJA, det är ju match oxå och de känns som att ALLT kan bli bättre om man ser till DIF:s förra match borta mot GAIS då DIF var så skitdåliga så klockorna stannade. MEN JA; mitt tips får väl, liksom Holm, bli 1-1.. eller.. kanske 1-2.. Tror nog AIK är snäppet vassare, tyvärr, men jag hoppas ju såklart att det blir en 5/6-0 eller så =D


Skrev ju kort om Garland Kronos vinst i Åbys Stora i lördags på bloggen.. Det var ballt, skrällvinst i första heatet.. Sen vann fransosen lätt i lopp 2, och i skiljeheatet SKULLE BARA fransosjäveln vinna men körde som en alkoholiserad pensionär och vips hade Ludde Kolgjini vunnit, MYCKET roligt =D


Svenska Fotbollsförbundet funderar på att ta tillbaka "gamla" Allsvenskan med 14 lag istället för 16.. Hoppas de gör det.. Den usla Allsvenskan är ju i år ännu sämre.. Tycker de borde kunnat inse det redan från börjat men Lagrell och co. gjorde bort sig igen.. 14 lag 2010, jatack!


DIF Hockey som vann i hemmapremiären mot Luleå mötte ikväll Brynäs borta och tog en finfin seger med 4-1. Såg inte hela matchen p.g.a. vår egna match men överlag såg det bra ut det jag såg, vääääldigt trevligt.. Nya ungtuppen Jacob Josefsson *heter han väl* gjorde sitt första mål.. Bra där! Riddarn såg oxå klart lugnare ut i målet än i premiären.. Två matcher, två insläppta, klart bra!


Dags för idol å skriva långt brev.. hmm, inge skoj men men.. Måste göras..


Freak is out...

...under and in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0