Jag försöker verkligen tänka att världen inte går under...

..om vi inte skulle vinna mot FC Schteek men fan vad det är svårt.. Jag har tänkt på matchen halva dagen och nästintill hela kvällen.. IMORRN alltså, kl 19.30 Bredängs BP..


Lokomotiv Farsta, 32p, +36 MOT fc schteek, 30p, +29.. 2 omgångar kvar.. Alla med hjärna inser att om vi vinner matchen har vi säkrat seriesegern.. Vid oavgjort är vi fortfarande 2 poäng före och bör klara det då vi möter laget som ligger långt ner i tabellen i sista omgången. Vid förlust är det troligen kört att vinna serien.. SÅ ni fattar hur jävla GALET viktig matchen är imorrn.. jag känner mig nästan halvt övertänd.. Tyvärr måste man ta sig igenom en hl natt och en hel arbetsdag innan det är match.. Att jag är snorig/aningen förkyld känns inte som några problem.: jag ska dock försöka sova snart så man iaf är HYFSAT pigg imorrn.. För imorrn jävlar ska LOK köra över fc stek-os!!


Jag tänkte på det förut oxå men.. ikväll hände nåt trevligt.. jag vann på Dagens Dubbel igen.. okej jag satsade 42 kr å vann runt 140 så det var ju inga stora pengar MEN iaf.. Jag blir ju alltid glad för minsta lilla och med två svettiga upplopp var man ju i vanlig ordning toknervös *haha*


MEN, det är inte själva grejen för.. jag har verkligen försökt komma ihåg den tredje gången.. För jag har nu alltså TRE GÅNGER I RAD lyckats vinna på Dagens Dubbel då det
1. Anordnats på Halmstad
2. Just veckodagen måndag
3. Hans G. refererat...


Jag funderade lite på det tidigare idag "hmm, måndag, Halmstad.." skrattade lite å det då å sa åt mig själv "DU HAR INGA PENGAR GE FAN I DET" men ja, tillslut blev det som det blev.. Och som sagt ikväll är jag nöjd och glad med mig själv för mina idéer gick ju in..


SUPERHÄSTEN Commander Crowe kom tillbaka och skulle ta 23:e raka segern *ofattbart* och folk snacka om att "jaaa men han har varit borta och dåliga blodvärden" och det var ett jävla tjat men NEJ, ja sa det själv till Miquel, Han frågade mig: "Macke, vem vinner dääär dåååå?" på sin spansksvenska... "Commander Crowe" sa jag.. Utan tvekan i rösten men med visst darr inombords då jag visste att det var bra emot men, vadå vem skulle slå han då? Arras som tappade som satan senast på upploppet efter stark start? Knappast! Mahktoub Jet med Goop som förvisso kan gå asbra, men från 8:e spår? NÄNÄ.. Några andra fanns det inte i loppet som jag såg det.. MEN IAF; spik i DD2 på Kommendören..


I DD1 var det svårare.. Tog direkt bort första och andrahandsfavoriten då favoriten stod alldeles för hårt inne i loppet och tilläggshästarna skulle vara för bra trodde jag.. RÄTT! Och kanske den på förhand bästa hästen bland tilläggshästarna, Staro Yodel, är hopplöst ojämn och dessutom gav den för lite i odds så den valde jag bort.. Sagt å gjort 4 andra hästar valde jag.. Dubbeln skulle ge mellan typ 14-15 upp till 50.. DÅ ere kul att spela.. De går inte alltid, eller ja, mer sällan in *haha* MEN när de gör de vet man att man iaf går plus.. Nu gick ja plus en hundring..


MÅSTE dock passa Sundance Clover som spurta som fan och som jag nästan trodde skulle hinna förbi C.C. men Sveriges troligen bästa häst vann iaf med ett huvud.. Dödens i ett varv, gick 12 sista varvet om jag minns rätt..


Men hela grejen det här med Halmstad, måndagar, och Hans G. Det är ju nästan läskigt, man måste ju hålla stenkoll när det är V65 på Halmstad en måndag nästa gång å vara med *Skrattar* Eller så slutar man nu å säger att man har en kalassvit *verkar dumt* hehe...


Såg ni Ronaldinhos nickmål mot Inter igår, jösses, han är tillbaka asså..


Idag ylade TVÅ fyllgubbar på mig i Västertorps Centrum inom loppet av typ FEM sekunder när ja skulle åka med t-banan.. En halvt skällde ut mig för att jag inte kunde namnet på en gata i stan?!?!?! Spännande det där med alkohol...


"Butchered At Birth" är knappast Hem och Skolas favoritskiva från 1991, MEN SATAN, vad bra den är.. En av Cannibalernas absolut bästa och satan vad jag diggade den på väg till jobbet idag.. Om det är möjligt att få en nytändning för ett band man tycker är ett av världens bästa så har jag just fått det.. JÄÄÄVLAR va härligt det är med death metal haha =D


Man är väl inte riktigt klok...
...vad fan ska man det för...


SOM den stenhårda kille man är ska jag nu se vem som åkte ur Idol.. Öjöjöj...


Freak is out...
KILL FC SCHTEEK!


*Under and in*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!

2008-09-29 @ 22:55:24
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Mossan

Är du inte GALET sugen på att vinne en kuvertväska? Kuvertväska? En väska att bära kuvert i...

2008-09-30 @ 08:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0