Det var bra ös...

..inatt.. Var ute på Pub Anchor med Petel.. Pelle och Ia va oxå där.. För en gångs skull var jag där riktigt länge.. Gick därifrån först när de stängde.. och då var ja på väg till Chainsaw:s replokal av nån anledning men ist för de blev det plötsligt kovändning och istället blev det vidare på efterfest hos Vigge i Hammarbyhöjden.. hyfsat oväntat hahaha men innan jag somnade var det trevligt oxå.. Idag har man dock mått som man förtjänar men ingen katastrof iaf.. Var rätt seg förut men nu på kvällen, eller ja seg e man ju, men känns okej iaf och i vanlig ordning är det FOOTBALL på TV som gäller..


På tv ser jag Tampa Bay-Minnesota och hoppas Minnesota ska vinna på bortaplan.. Samtidigt har mitt gäng Saints vunnit borta mot Kansas City med 30-20 och är nu 5-5 på 10 matcher..


Jag såg långtifrån hela matchen men jösses såg ni Zlatans kassar igår?!?!?! OOOF.. han e bra han.. Guldbollen vinner han för tredje gången imorrn, allt annat vore ju skandal..


Ingen succé på hästspelet igår.. Rätt konstig omgång.. Helgens Dumle var dock Sjunnesson och Jansson som var mer envisa än 3-åringar på godis och körde om ledningen ALLDELES för länge i gulddivisions-loppet.. Och hur gick det? En galoppera bort sig och en kom åtta.. BRA GRABBAR!!! =S

För min del hade jag inte lirat nån av dem så det var okej för mig men det kändes konstigt att se något sånt..


Jag var inte glad igår när det visade sig att DIF Hockey skulle ställa upp med Ridderwall i matchen borta mot Skellefteå.. "Riddarn" har haft en svajig säsong och agerat från lysande till rent svag.. Förutom det var ju Wesslau kalasbra i 7-0-vinsten mot MoDo så jag kunde inte förstå hur de kunde vila honom, extra mycket undrande eftersom det gått 4 dagar mellan matcherna..


Och vad händer, Riddarn släpper in 1-0 till SAIK efter två och en halv minut. Jag var inte speciellt nöjd då.. Men sen, jag kapitulerar totalt.. VILKEN MATCH han gjorde.. När matchen tillslut slutade 2-2 efter 65 minuters spel hade Riddarn tagit 50 skott! 50!!! DIF lyckade alltså otroligt nog vända 1-0 till 1-2 i tredje.. vilket inte direkt låter som JÄTTEspeciellt men de var SÅ utspelade i period 1 och 2.. Det var helt otroligt att de inte ledde med 3 eller 4 mål.. Men Riddarn var kalas.. Domaren var dock pinsam i slutet och tog det ena skummare beslutet efter det andra.. Först en felaktig straff och sen matchstraff och fan och hans moster.. man kunde nästan tro att domare Clason VILLE att SAIK skulle få poäng.. Vilket de fick då de gjorde 2-2 i fem mot tre.. kändes såklart trist men var ändå väntat.. Det var iaf bra att få en poäng i matchen som såg förlorad ut efter 10 minuter..


"The Age Of Nero" utses härmed till årets platta.. Det finns ingen som varit eller kommer vara nära i år.. Satyricon härskar.. De måste komma hit och lira snart.. Satan vad häftigt det kan bli!


Fan vad seg jag är i kroppen.. Jag måste nog luta mig tillbaka nu..


Nu går jag på Slayer-tid.. 7 dagar kvar.. De spelade smått otroliga 22 låtar i Milano i fredags.. Fantastiskt..


Booze is great..

Alcoholica deluxe..

Under and in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0