Dåligt med bloggande har det varit..

..och det blir inte mycket nu heller för jag är seg som fan å ska duscha å gå å sova..


Black Label Society var bra igår, det var skoj.. Sen suger Berns nå fruktansvärt som konsertställe.. Jag HATAR verkligen att gå på konsert där.. Hoppas att det ALDRIG mer kommer något jag vill se dit.. Skitställe!!


New Orleans chockade mig å halva NFL-världen genom att mosa Green Bay Packers hemma.. De gjorde över 50 poäng.. Kalas.. har 6-5 nu på 11 matcher, slutspelet känns långt borta men, hmm kan de gå 11-5 så.. ;)


Suffocations 3 år gamla live-platta är lysande..


Nya Neil Young-live:n med material från ´68 är framflyttad, TRÅKIGT; måste ringa leverantören imorrn å hålla på skivorna tills början på nästa vecka när den kommer.. Trist trist..


Det är ingen vidare kväll.. Är trött, rätt less..


Kanske ska försöka lägga mig och inte tänka på det som är skit nu..


Lisa Lampanelli var världsklass och svinrolig hos Leno..


Imorrn ska jag driva in skulder av Adde.. Det blir bra det..


Jävla skitallt..


Under the ice and in..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varmare idag !?!?!

2008-11-27 @ 09:18:58
Postat av: Anonym

låter inge vidare

2008-11-27 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0