Cannibalerna kommer tillbaka...

...och 27/2-2009 är man lika salig om vanligt när man blir totalt söndermagnlad avvärldens bästa dödsmetallband på Tyrol.. Tyvärr är de nå slags förband eller co-headlineturné med Children Of Bodom vilket utan snack känns SÅDÄR!!! MEN MEN, en konert med skitkasst tillhörande band är ju sisådär tre tusen procent gånger bättre än ingen konsert alls.. HAIL CANNIBAL CORPSE; biljett såklart inköpt snabbare än gammelgubben sa "senil"...


"The Age Of Nero" är en svinbra platta.. Kanske årets bästa.. Satyricon presterar igen och jag tror t.o.m. den klår 2006 års "Now, Diabolical".. "Black Crow On A Tombstone", VILKEN HIT!!! Satyr och Frost dominerar återigen, härligt..


Den skivan och två till kommer till jobbet imorrn, SWEET!!!


Apropå jobbet så är julen här.. Det har flyttats om, tagits ner, gjorts rent här och där och, ja, jag vet inte allt.. Imorrn blire oxå troligtvis skyltning i ett av fönsterna.. Får se.. inte bestämt hundra en.. an är ju lika dum som vanligt och tänker göra det på enf redag men vadå, vad fan ska man göra då.. Det är ju itne så att jag är ledig p lördag så man kan ju lika gärna köra.. Bra pengar, bra för egot samt nöjd chef.. Det blir väl knappast bättre.. OCH massa Kate Bush.. Helvete va bra!


Jag är väldigt trött nu och måste försöka komma i säng..


Bed is up..
Under and in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0