Det ÄR skönt med semester..

..japp det är det.. Idag gick jag upp halv ett.. vaknade å somnade om flera gånger.. fyfan va skönt det är asså =)


Har varit väldigt lugnt idag.: emn var iaf i Farsta å fixade kostym till Jimmy å Daniellas bröllop.. STORT TACK till min mamma som gav mig ett bidrag, och priset ja fick 1350, för kavaj, byxor, skjorta å slips blev ännu bättre av hennes hjälp..


TUr det förresten..Den här månaden eller asså kommande månaden är inte så kul ekonomiskt.. Det kommer såklart lösa sig.. men men.. Inte den semesterkassa man ville ha.. Ska tänka på de till nästa år när man får återbäring..


EN sak jag dock tog mig råd till var att åka till Solvalla med Rolle igår.. Fyfan va skoj det var.. Jag hade bestämt innan att inträde, program, mat och spel fick kosta max 500 å de höll jag.. Det var bra.. men satan va spännande det var och OM man hade multum me stålar hade man ju kunnat spela på fan allt å ingenting hahaha.. Men det var en kalasbra eftermiddag/kväll.. Vann ju aif lite.. Los Winner, vilken hjältehäst, har vunnit över 300 kr på att bara lira på den hästen.. Finfint!!


Säljaren på Dressmann var först en sån som jag hatar.. HELVETE va han gick på.. asså.. SOm tur var blev det ett byte sen.. men.. Asså.. PROBLEMET vissa säljare har är att de säger åt folk vad som är rätt och fel.: man kan fråga och be om svar, visst.. men jag fick mig en tankeställare att tänka mig för så jag inte låter så nån gång mot mina kunder.. För att dock ta snubben i försvar sa jag det att ja vill ändå prova nåt han inte tyckte va bra.. MEn då gick han em på det.. å jag fick bestämma själv.. Så.. gott så.. tillslut =)


Ska hämta den imorrn iaf och även försöka hitta ett annat tält till Tyskland.. Lite längre.. så man inte behöver ligg adiagonalt över tältet som ett mongo som ja gjorde förra sommaren hahaha... Jaja farsan å ja ska til Rusta iaf..


TROUBLE!!! Det är bra doom det.. iaf på 80-talet.. Helvete va tunggung det är!!!


Blev inge Uggla på Skansen ikväll.. synd, men skönt, hade kajkat ekonomin ännu mer..


SKa snart se om Lugdunum är lika stark som vanligt i DD-1... Han ska plocka in 60 meter på drygt 3 km.. Fixar han de.. hmm.. Får se.. Tror väl annars Akjas Funnymaker kan bli tuff som står 40 meter framför..


Dessutom, Dust All Over vs Adrian Chip! SPÄNNANDE!!!!


OM Någon av er ringer mig på mobilen/jag ringer er och jag inte hörs.. då är det för att mobilen är lite skum.. det funkar bra ibland.. men började lite skumt i förrgår.. men men.. får se..


Håller på å treckkollar "The Bill" nu på kvällen.. Det är ingen märkvärdig serie sådär men ja, man fastnar iaf.. hehe.. Riktig jävla långkörare.. d e typ avsnitt 2426 som visas i Sverige idag.. haha galet.. Glamourklass för fan..


Dust All Over vann.. Adrian Chip hade ingen chans.. Foppa blev ännu ledsnare..


Mats Sundin gick till vancouver.. Alltså, VARFÖR MATS?!?!?! HAn fick säkert dårmycket betalt men.. Detroit?? ELler nån av alla adnra BRA lag som  ville ha dig?! Vancouver, gick itne ens till slutspel i år.. å han ahr snackat SÅ mycket om att "Jag vill vinna med toronto, går ja vidare ska ja kunna vinna stanley cup" MM jo då går han till Canucks som i sin tur släpptMackan Näslund till Rangers.. OKEJ, Mackan kanske var färdig i Canucks men, han va ju ändå en av de som producera mest.. Märkliga signaler.. nästan dubbelmoral..


Skrev lite flyktigt på landet i Bloggen om mitt KÄRA Djurgårdens IF FF som har sin värsta svacka sen dackefejden typ..
Å ja va ska man säga.. INNAN jag går igång ska jag erkänna att jag INTE såg matchen borta mot Helsingborg då dif förlora med 2-0.. De enda ja sett är när Dembo ramlar.. Ja, sånt kan ju hända.. Det är ju bara rätt symboliskt för hela klubben just nu.. ALla verkar lira HELT utan självförtroende.. De kan ju knappt slå en passning.. Spelet har varit katastrof enda sedan CHOCKvinsten hemma mot Ljungskile.. Den absolut värsta vinstmatch jag sett.. Fyfan de va ju så usla så öronen ramla av nästan..


AJA man får se framåt.: ja menar den här säsongen är ju "Över" för längesen.. Kalrt man går på matcherna å ser alla men de kommer inte slåss om en topplacering, knappast om nån löjlig intertotocup-plats.. min gissning är att de blir typ 10:a.. Men lednignen måste ju förstå att en del måste bort.. Enrico.. Börjar bli ganska tveksam till Andrej komac oxå.. han börjar mer å emr bete sig som Svante Samuelssons beteende i AIK för några år sedan.:Det är inte för inte han kallades bromsklossen.. DIF har oxå monu,mentalt lyckats slarva bort Mattias Jonson.. Hur en landslagsspelare kan få SÅ lite gjort är en gåta.. emn.. HAn spelar ju på fel position jämnt.. LÅNGT ut på kanten.. som antingen mittfältare eller anfallare.. det blir ju pannkaka.. Quirino, lika där.. LÅT HAN SPELA!!! För fan han var ju hur bra som helst i höstas å spotta in mål å ÄNDÅ var han petad när säsongen börjae.. VAD ÄR MENINGEN!?!?!?! Kolla på Charlie Davies i Bajen.. han var bespottad och hånad sopa förra året i bjen.. Tony fortsatte lira honom, hade tålamod, och nu är han en av de bättre i ett lag som går som tåget faktiskt.. TÅLAMOD! Tony Gustavsson gav mig lite "mupp-känslor" förra året.. Men. Han verkar mer å mer få genom sina idéer å få folka tt dra åt samma håll.. bajen var inte heller bra i början förra året å hade väl ingen fantastisk säsong men har ju spelat upp sig avsevärt i år..


JUST DET! Charlie Davies kontra Qurino stör mig enomrt.. De skulle absolut kunna vara lika bra om DIF:s tränarstab gav honom chansen.. jag är rätt less att läsa om vad DIF gör på träning.. För ja, om en snubbe gör tio mål på träning å inget på match, VAD väger mest?!?!?!


Jag älskar DIF och följer dem maniskt, men man blir ju lite, matt, när inget går som man tänkt sig.. Speciellt när man vet VAD dem KAN men inte får ut.. På söndag kan det vända.. Helsingborg hemma på Råsunda.. Eller ja HEMMA Å HEMMA; fyfan.. men emn.. Kan DIF få första målet å lite flyt i spelet, om de har nåt, å bollen studsar rätt.. då.. då kan de kanske vända.. då kanske man kan hoppas på en 5:e plats =S
Hehe, ja.. alla matcher ska ju spelas så vi får se hur de går..


morrn ere fredag och jag har ignen aning om vad som hände rimorrn kväll.. jag borde ta de lgnt.. kanske ska det.. Red Sox - Yankees 01 på NASN.. Fint.. men emn.. Utgång på lrödag då.. kanske.. borde träffa Jimmy å Daniella så man kan få sin sprit.. Får se.. Ska ringa dem...


Tobbes blogg är den man följer nu.. han verkar ju fått myror i arslet å skrive r spaltmeter varje dag numera.. vilket är kul.. han tänker mycket den grabben.. precis som ajg..fast i dagens vampyrtjosan insåg jag att han gått lite längre än jag iaf.. skönt de.. tror jag =D ...eller nåt..


Jag stavar dåligt.. Så är det!


Nu tog hjärnan slut.. Freak is out...


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hörru! Vampyrer är fan det coolaste som uppfunnits sen soda-streamern! ;0) Bra darrling att du håller tempo i bloggen =)

2008-07-24 @ 23:39:43
Postat av: The Freak

AAA för soda streamern e ju vansinnigt cool =S

JA de blir ju sånt liv på dig annars.. kommer nog ett nattinlägg inatt.. Red Sox - Yankees börjar 01 så den ska man ju försöka palla se hela.. Hahaha..

2008-07-25 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0