Dags att dra..

..är det snart då bussen mot lilla byn Wacken i Tyskland går ca halv fem på eftermiddagen från Cityterminalen.. Detta är mitt 8:e raka besök sen jag åkte med Niklas för första gången som nervös 18-åring till festivalen 2001.. Den första kvällen då ändrade mitt liv.. Första gången jag kom upp på området efter satt upp vårt tält i mörkret vid elvatiden så var jag fast.. Se hela festivalområdet med de två stora scenerna å bara massa hårdrockare mer eller mindre fulla.. Jag vart fast.. Jag bestämde redan då att jag skulle tillbaka varenda år jag kunde efter det.. Ett besök har varit självskrivet varje år.. 2005 var det lite knivigt men blev mycket bra tillslut.. I år har de hela tiden känts självklart men sådär bandmässigt.. Nu har jag ju då fått ett band jag gärna vill se, Carcass, som blivit en ny favorit så tillslut fick jag iaf ett bra band att se fram emot.. men visst, tittar man så FINNS det ju några fler som SKA bli kul.. Iron maiden såklart.. Watain.. Kanske The Haunted.. Får se.. känns inte prio men får se.. Lär även se Exodus.. Kanske Obituary.. Kanske Primordial..


Efter två raka torskar så vann inatt Red Sox match tre mot Yankees med 9-2.. Ett hjärnsläpp från min sida gjorde att jag helt GLÖMDE BORT reprisen ikväll =S

Känner mig som en idiot men men.. Får se en del av Boston L.A. Angels inatt istället. Livesändningen börjar kl 1.. Blir spännande!


Efter en veckas uppehåll är "Around The Horn" tillbaka men har en ersättare istället för programledaren Tony Reali.. Jävla skit.. jaja.. känns ju "bra" då man missar det massa den här veckan...


Tobben klippte mig idag.. Kalassnällt av honom, lite dagens hjälte faktiskt.. men jävla va han tar i med den jävla klippen.. nacken e fortfarande inte sig lik å lite öm i huvudet.. huva.. galning de dära..


ÄNNU galnare va hans hund som fan fick tokspel så fort vi kom hem dit å såg ut som de va julafton å hoppa å hade sig.. verkar vara dagens höjdpunkt för Rasmus när Tobben kommer hem från jobbet.. hahaha..


Ska inte storhandla som ja brukar i Tyskland.. Försöka ta de lite lugnt.. Inte bara för ekonomins skull men, för att de faktiskt inte finns JÄÄÄTTEMYCKET jag heller vill ha.. Iom CD/DVDPacific så går de ju att få jävla bra priser från USA så det känns inte som lika överhängande som förut.. Dessutom när euro:n nästan e uppe i 10 spänn nu är inte 14 euro för en ny CD SÅ jävla billigt längre som de kändes för några år sen.. men visst en del blir de ju.. Ska skaffa nya Krisiun.. "Symphonies Of Sickness" med Carcass.. EN Carcass-tröja.. HOPPAS den vita longsleeve:n som ja såg på Tuska finns.. Den är verkligen SJÄLVKLAR isf!!!


Ska se om "Envenom" med Runemagick finns oxå.. Stilig death/doom.. Tunggung är bara förnamnet!!! "M16" med Sodom.. Kanske "Bleeding The False" med Aeon.. "Those Once Loyal" med Bolt Thrower.. Sedär ja.. nu är vi ju uppe i 5-10 skivor man vill ha.. huva.. JAJA.. vi får se vad det blir!!! Carcass och Krisiun är iaf prio!!


Deathspell Omega-tröja... 1349-tröja..


Fan de va inge bra å börja fundera på sånt där hahahaha...


Therion.. Rätt bra band.. LITE skumt släpp senaste dock.. LIVE GOTHIC heter en ny live-cd de släppt.. Den vanliga versionen är 2cd + 1 dvd för ca 200 kronor.. Sen finns de en annan version.. Där det verka vara stort dvd fodral och.. 1 dvd och 2 CD.. för typ TREHUNDRA KRONOR?!?!?!?! men alltså, WHY!?!?!? Det är ju samma sak?!?!?! Hur viktig kan förpackningen vara.. Skumt.. KAN ju vara en samlargrej, de kan jag köpa, men då borde de ju stå nåt om collectors edition eller nåt.. hmm.. hoppas inte folk går på den lätta.: men men..


Fick tag i Pelle om "incidenten" i lördags.. ELLER JA; the incident that was absolutely nothing hahaha.. men men.. De va lugnt iaf.. Gott så..


Det blir kyligt att sitta utan tröja men för varmt i t-shirt.. Skum lägenhet man bor i...


Nu tog hjärnan slut.. Den har en tendens att göra det.. åker till WACKEN OPEN AIR! Kommer hem tidig måndag morgon ca 4-5..


SO enjoy the week in Sweden you fuckin FUCKS!


NP: SODOM - Napalm In The Morning


Kommentarer
Postat av: TAAAABBEN

Vill man vara fin får man lida pin...jävla fröken... ;0)

2008-07-29 @ 02:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0