Rätt trevlig helg..

..blev det då lördagen inleddes med jobb.. Ganska lugnt.. Tyvärr.. =(

Desto gladare tongångar på kvällen då det var julbord med Björnis och Tobben på Hågelby.. Massa smarrigt där.. manv art fan lite på rökan oxå hahaha =D

När jag kom hem såg jag att jag vunnit över 400 spänn på horses å det gjorde mig ju tillfälligt ganska pigg, efter att det lugnat sig vart jag kalastrött igen å sov fram å tillbaka i soffan tills jag la mig vid halv två..

Pittsburgh gick på pumpen med 3-7 hemma mot Toronto.. FYFAN.. Vad hände där liksom =S

Idag vare jultradition med don dunderHolm då vi skrattade till "Tomten är far till alla barnen" som var kalaskul även i år *haha*

Sen såg iaf jag Arsenal-Liverpool å Holmen sov som en utslagen Gnagare.. Satan va han snarkade oxå haha..

Imorrn kommer dock lite jultempo.. har flera jobb inbokade och en hel del att göra med andra ord.. Kul! Bra! Ska bli spännande att se hur det går imorrn..

Nu kör vi sista race:et innan självaste julafton.. 2 dagar jobb kvar, sen några dagars slappande.. Det blir fint det.

Måste raka mig imorrn bitti!

Förresten.. i helgen har jag dammsugit, slängt sopor och äntligen diskat! JÄVLAR va de känns bra!!

Inter vann med 2-1 över Siena igår MEN VAFAN såg ni Inters 2-1-mål..
DE VA JU FAN OFFSIDE I ÖVER EN METER PÅ FYRA SPELARE VAD I HELVETE?!?!?!?!!?
Idag hände även liknande för mitt lag Juventus... Det är förjävligt.. Jävla skitliga Italien är.. konstigt att man tappar intresset..

Ett tips innan jag lägger mig.. För er som itne direkt känner av julstämning.. Gör en egen julskiva med favorit-jullåtar.. Det funkar, promise!!!

Under and in and renhjärta på julbordet *mmMMMMMMmmm!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0