Å glada julafton, julafton...

...nu e den här, visst e de underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart....

Vilken brottarhit, hahaha, från Lars Vegas Trios julskiva =D

Innan jag börjar skirva lite om dagarna som varit och "senare idag" å så skulle jag först vilja skriva att jag hoppas innerligt att in kompis Tobben frisknar till snabbt från sin magsjuka.. Jag lider verkligen med honom, en julmatsälskare som jag, om han inte kan äta ordentligt..

Han var förbi en snabbis idag på jobbet, jag fick en Slayer-tavla i julklapp, jag blev alldeles till mig.. Jag blev nästan rörd.. Plötsligt kändes min julklapp till honom, "Dunderklumpen" på DVD ganska futtig men som tur var hade han inte betalat svinmycket för den..S en verkade ha verkligen glad för filmen oxå.. AJA; får kirra dne där chokladasken till honom när han mår bättre sen..

JAHA senast i söndags skrv jag att det var lite att göra å ja önskade mer jobb.. äger bara en sak, BE CAREFUL what you wish for!!!!!

I måndags vare såklart massa folk å massa att göra och vips fick man köra som fan å kom hem först klockan åtta med McDonald's-påse ganska trött.. Var en he del kunder och efter sex åkte jag å Björnis å satte upp en tv på väggen hemma hos en kund.. Det var dock lite humor att de enda de sa va "va sent ni kommer", "är ni klara snart", "Vi vill sova".. Det var nästan charmigt hahaha..

På måndagkvällen sen såg jag på tv och såg en från och till lysande match melan NY Giants å Carolina Panthers i NFL.. Den var bra, spännande, övertid, den hade det mesta.. MYCKET underhållande!

Idag var det oxå ös.. Självklart blev det lite mer än beräknat då Tobben, som redan skrivits, insjuknade under gårdagkvällen/natten.. Det mesta gick bra men visst fan var man trött sen när klockan var sex..

Fick vodka och pengar av chefen i julklapp.. I vanlig ordning fick han biljetter till en match på Råsunda i sommar.. Ska fan hitta nån då Ganget har bra chans att torska.. "Tanken som räknas" eller vad är det man säger *skrattar*

MEN tjugo över sex hämtade pappa mig och DÅ kunde jag börja tycka om att det är jul på riktigt när jobbet är klart.. jag har nu smått chockartat FEM DAGAR LEDIGT =S
Något som ALDRIG händer förutom under semestern kan jag säga..

Åkte hem till pappa, åt lite, slog in paket.. Såg Jeff Dunham's show.. Först ståupp, sen en del buktalarjox, de vi hann se var vansinnigt roligt hahaha...

Såg även större delen av "Elf".. Haha, konstig film, lite barnslig men en del är riktigt roligt!!!

När jag kom hem kollade jag på Chicago Bears-Green Bay Packers.. Chicago vann i overtime å har fortfarande chans på slutspelet.. DET ja inte kan släppa är att Green bay som trodde SÅ mycket på Aaron Rodgers å tvingade bort Brett Favre till NY Jets började bra men stannade rejält och inte är i närheten av slutspelet medan Jets fortfarande har chansen.. Tror ni de ångrar sig?? Intressant...

MEN JAAAAA; julen e som sagt här och jag borde sova så man inte slaggar halva dagen imorrn hahaha..

SÅ från hela mig till, öh ja, HELA er oxå =S
Holly jolly christmas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0