Nä det blir inget långt inlägg, och Nej..

..jag är tyvärr ännu inte frisk å ja börjar bli rejält less på det här nu.. men jag måste skriva två saker:

Förs å främst vill jag tacka min mamma och pappa för all hjälp den här veckan. Världsklass är bara förnamnet..

Dessutom kan jag säga att jag sken upp rejält när jag fick tag i en promo på Motorhead's kommande skiva "Motörizer".. Det lät ju så pass trevligt så jag började skratta! Härligt =)

Är jag pigg imorrn ska jag försöka skriva lite mer.. Har ju hänt en del...

Lemmy for president!
ARA FOR KING!

Någon borde fan skriva till Albert Svanberg på SVT-sporten och fråga om de inte kan visa lite mer från OS *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Va? Är det OS? Vilken kanal då? Är det någon speciell tid man ska passa om man vill se något från det?

2008-08-18 @ 11:27:26
Postat av: Macke

04:32

2008-08-18 @ 12:55:22
Postat av: Mossan

Men hallå, nu glömde du 19:25... lokalt väder så man vet hur det varit under dagen man suttit inne och tokglott på OS...

2008-08-18 @ 22:11:29
Postat av: Tobbe

Enough i enough darrling! Allvarligt, kom hit! Om du dör på kuppen så lovar jag att skicka en asfin bukett på begravningen.

Bergwall har stått i butiken och snorat och gråtit, 2 tanter har fått tokspel över att du inte är här och kan åka hem till dom och fixa deras dvd eller box. Dom väsnas som satan utanför. Leifi med sin leksaksbil har "inventerat" hela jävla butiken och jag har fan ALLTID slut på växel eftersom folk inte har någonting annat än tusingar verkar det som. KOM HIT! Jag köper en pucko!

2008-08-22 @ 12:41:46
Postat av: Mac The Omeprazol

A jävlar va sugen jag blev nu då =S

2008-08-22 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0